ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟ تلاش شاهی برای درخشش در پاریس مورینیو گزینه اصلی نیمکت الاتحاد
سرخط خبرها

۵ بازیکن سایپا با تب بالای ۳۷ درجه|اکبری:سلامتی ما برای فدراسیون مهم است یا خیر؟

  • کد خبر: ۴۵۶۵۶
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
۵ بازیکن سایپا با تب بالای ۳۷ درجه|اکبری:سلامتی ما برای فدراسیون مهم است یا خیر؟
در حالیکه ۵ بازیکن سایپا تب بالای ۳۷ درجه داشته اند، اما به آن‌ها اجازه ورود به سالن و بازی داده شده است.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در حالی امروز دو تیم والیبال شهرداری ارومیه و سایپا مقابل یکدیگر به میدان رفته اند که قبل از شروع بازی تب همه بازیکنان مورد سنجش قرار گرفته و جالب آنجاست که ۵ بازیکن سایپا تب شان بالای ۲۷ درجه بوده اما با این حال به آن‌ها اجازه بازی داده شده است.
پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه قبل از شروع بازی به امیدوار حاتمی ناظر فدراسیون والیبال می‌گوید: طبق گفته افسر بهداشت ۵ بازیکن سایپا با تب بالای ۳۷/۵ وارد سالن شده اند. من نمی‌دانم اصلا برای مسئولان فدراسیون سلامتی ما مهم است یا خیر! سلامتی اعضای هر دو تیم مهم است و وقتی شرایط جسمانی بازیکنان خوب نیست نباید به آن‌ها اجازه ورود به سالن داده شود. هفته قبل تب مربی آذرباتری بالای ۳۷ بوده، اما به او اجازه ورود به سالن نداده اند حال چگونه این هفته به سایپایی ها اجازه داده می‌شود؟
حاتمی هم در جواب اکبری می‌گوید: نگران نباشید طبق دستوری که فدراسیون می‌دهد و صورت جلسه‌ای که وجود دارد ما تصمیم خواهیم گرفت.
پس از استعلام ناظر مسابقه از فدراسیون اعلام شده که ملاک تست pcr است و حضور این بازیکنان در زمین ایرادی ندارد. به هر حال در حالیکه بازیکنی همچون رضا صفایی ۳۸ درجه تب داشته، در نهایت وارد زمین شده و بازی کرده است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->